17.7.14

S’ha mort un corredor amic

Ens ha deixat Manuel Trujillo Jimenez. Nascut a Almeria i establert a Catalunya des de feia molts anys, era molt aficionat a córrer i ens trobàvem sovint a les curses. Tanmateix, ara feia temps que no. 

El recordo com una persona extremadament afable i molt entusiasta. Molt actiu al fòrum carreraspopulares.com d’Internet, on signava com Atenas els seus escrits inflamats de bons desitjos per a tothom. 

Organitzava cada any un dinar el dia abans de la marató de Barcelona per tal d'acollir a amics que venien d’arreu d’Espanya a córrer-la. A  la primera d'aquestes trobades, l'any 2006, vaig tenir l'honor d'anar-hi, reclamat per ell. Només el coneixia pels missatges al fòrum i vaig poder apreciar de seguida la seva extraordinària bonhomia en la preocupació per a que tots ens hi trobéssim a gust.



l'Atenas havia corregut en molts llocs, des de Londres a Nova York, passant per Florència, Boston, el Sàhara...i també havia fet ultra-maratons. Darrerament es dedicava a fer marxa, especialitat en la que havia estat subcampió d'Espanya de veterans en 10.000 metres. 

Feia temps que no el veia. El trobaré a faltar. Un càncer, que se li va declarar fa un any, ens l'ha arrabassat massa d’hora, però viurà en la nostra memòria. 

Commogut, expresso el meu condol a la seva família.

Miquel Pucurull

17/07/2014

2 comentaris:

  1. Hola Miquel,
    M'ho va comentae ahir un company del club Picornell i em vaig quedar gelat.
    A més és veí meu i potser farà unes tres setmanes que el vaig veure, en fi saps quan va morir? i com t'has assabentat.
    Diumenge guardarem un minut de silenci a la cursa del Poble-sec, el SEU barri

    ResponElimina
  2. Hola, Mariano. Va morir la matinada d'aquest dijous. Vaig saber-ho pel fòrum de la web de carreraspopulares.com.
    Pel que sé, l'enterren aquesta tarda al seu poble d'Almeria.

    ResponElimina